tisdag 25 december 2012

Några favoriter under 2012.


5 Comments:

Gabriella said...

Hej! Jag undrar om du vet vad färgen heter som du färgade med när ditt hår såg ut såhär:

http://1.bp.blogspot.com/-G92DBS82qWk/UEmyEwOIMcI/AAAAAAAAHdo/afkbv76s7uQ/s1600/basker_3166_1.jpg_effected-001.jpg

Kram

Isa said...

Hej! På den bilden har jag inte färgat mitt hår på över ett halvår, så det är en blandning av någon gammal guldblond färg som är väldigt urtvättad och lite solblekt hår. Så tyvärr kan jag inte ge dig något hjälpsamt svar... Kram!

Jeanette said...

Vackra du.
Esther gillar dig med! Hon satt tyst, snäll och log nu när hon tittade på ett klipp när du sjunger precis.
Puss och kram.

Vicky said...

så himla tjusig du vart i år och vilka fina platser! julkram. <3333

Fanny said...

Jag håller med dig, The Artist var en underbare film!